مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 20 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/20

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. سالی که با تولد خود آغاز کرده اید با سعادت برای شما همراه است. در این سال فرصت های  بسیاری برای تفریح برای شما هست. همچنین مشکلاتی نیز در این سال بر سر راه شما قرار خواهند گرفت. این مشکلات شمارا از هدف هایتان دور نمیکند و با تلاش و پشتکار به دستاوردهای بزرگی میرسید. در این سال فرصت هایی برای رسیدن به رویاهایتان را پیدا میکند، از این فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید. در اسفند ماه دچار مشکل مالی میشود از همین الان برنامه ای برای آن بریزید. در تیر و مرداد سال آینده ایده ای بس خلاقانه به ذهنتان خطور میکند، این ایده را نادیده نگیرید و از دوستان و آشنایان برای اجرای آن کمک بگیرید. شما در ماه های شهریور و مهر سال آینده مزد زحمات خود را میگیرید. در ماه های آبان و دی مشکلاتی برای شما ایجاد میشود ولی بخت با شما یار میباشد و از پس مشکلات بر می آیید. از فرصت های پیش رو موقعیت های موفقیت آمیز خلق کنید و این سال را به گونه ای الهام بخش به پایان رسانید.

 

فال روزانه

فرودین:

انسان شجاعی نیستید و از روبرو شدن با مشکلات هراس دارید، این رویکرد شما را به فرد غیرقابل‌اطمینانی تبدیل کرده و تن به انجام کارهای جدید نمی‌دهید. امروز زمان خوبی است که دلیل هراس‌های بی‌مورد خود را پیدا کنید و اجازه ندهید این ترس از درون شما را نابود کند، در عوض تصمیم بگیرید که با شجاعت و جسارت بیشتری عنان زندگی را در اختیار بگیرید و با آغوش باز به استقبال خوشی‌ها و مشکلات زندگی بروید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از منبعی که انتظارش را نداشتید، پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌ شما خواهد شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را ایجاد کند و قبل از اینکه دعوای میان شما بالا بگیرد، از عشق‌زندگی‌تان دلجویی کنید. از شرایط زندگی خود رضایت ندارید و دائم از زمین و زمان گله می‌کنید، به خاطر داشته باشید که بعضی از چیزها را در زندگی نمی‌توان تغییر دارد و دلیلی نیز برای ناراحتی وجود ندارد. در نتیجه از امروز به جای اشکال‌تراشی و گله از روزگار، آستین بالا بزنید و با تلاش و کوشش بیشتر، دستاوردهای چشمگیری را برای خود رقم بزنید. اعضای منزل توقع‌های زیادی از شما دارند و لحظه‌‌ای شما را به حال خودتان واگذار نمی‌کنند، امروز زمان خوبی است که با اهل منزل در این مورد صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید که انتظارات خود را از شما پایین بیاورند. اهل تفکر و مطالعه هستید و امروز زمان خوبی دست می‌دهد تا فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به مطالعه و تفکر مشغول شوید.

اردیبهشت:

امروز شما حس میکنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

خرداد:

امروز صبح با نگرانی و اضطراب از رختخواب بلند‌شده‌اید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارند، اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، نگرانی‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که پشت هر نگرانی، خوشی قرار دارد. یکی از دوستان قدیمی شما به مشکلی برخورده و امروز نیاز به کمک‌تان دارد، هرکاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای کمک به این دوست انجام دهید و مطمئن باشید ایشان این کمک را پیش خودش نخواهد گذاشت و در آینده دست شما را در حل مشکلات خواهد گرفت. راز سربه‌مهری را در سینه دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید، اما روز خوبی را برای افشای این راز انتخاب نکرده‌اید و بهتر است درباره برملا کردن این راز بیشتر فکر کنید. لحظه‌ای از کار و تلاش فارغ نمی‌شوید و بیشتر وقت خود را به کار اختصاص داده‌اید، این وضعیت باعث شده تا زمانی برای تفریح نداشته باشید و نشانه‌های افسردگی در وجود شما نمایان شده است. در نتیجه قبل از اینکه کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد، وقتی را برای انجام کارهای موردعلاقه و تفریح کنار بگذارید و با پیدا کردن یک سرگرمی جدید به مبارزه افسردگی بروید.

تیر:

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

مرداد:

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و اتفاق‌های خوبی انتظار شما را نمی‌کشد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این ناراحتی‌ها شما را از پا در نمی‌آورد و با رویکردی مثبت روز را ادامه دهید و مشکلات را نمک زندگی خود بدانید. به لحاظ مالی مشکلات زیادی را تحمل می‌‌کنید و به هر دری که می‌زنید پولی به دست نمی‌آورید، برای حل این مشکل امروز با یکی از بزرگان فامیل مشورت کنید و مطمئن باشید که راهنمایی‌های ایشان درهای جدیدی از پول و ثروت را به روی شما باز خواهد کرد. امروز بعد از ظهر فرصتی دست می‌دهد تا با اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی تفریح کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و رابطه‌تان را با اهل منزل نزدیک‌تر نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده و شب‌و‌روزی عاشقانه را در کنار ایشان تجربه خواهید کرد. امروز احتمال دارد میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران که سن‌و‌سالی از ایشان گذشته، مشاجره‌ای در بگیرد، اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خدشه‌دار کند و تا جایی که امکان دارد به این فرد احترام بگذارید.

شهریور:

شما خودتان به این درک رسیده اید که از مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما میدانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

مهر:

به فکر موفقیت و پیشرفت هستید اما فراموش کرده‌اید که راه پیشرفت از میان علم و مهارت می‌گذرد، در نتیجه امروز به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید و با کسب علم‌و‌دانش، درهای بیشتری از موفقیت را به روی خود باز کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و مجبور خواهید شد هزینه‌ای برای خرید کالای ضروری در منزل یا محل‌کار اختصاص دهید، این وضعیت ثبات مالی شما را از بین می‌برد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دست‌تان می‌رسد و جای خالی این خرید، پُر خواهد شد. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با این مهمان سپری کنید، اما از بودن در کنار این مهمان لذت خواهید برد و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. انسان مستبدی هستید و تمایل دارید تا نظر خود را به اهل منزل و اطرفیان نزدیک تحمیل کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی خودخواه و زورگو در بین اعضای خانواده تبدیل کند، این رفتار را تغییر دهید و اعمال‌نظر زورگویانه را کنار بگذارید. گرفتار مشکل حقوقی هستید و امروز زمان خوبی است که با مراجعه به وکیل و مراجع قانونی، تکلیف خود را با این مشکل یک‌سره کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان دل پُری از شما دارد و رفتار ناشایست شما با ایشان زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که ادامه این وضعیت فاصله عمیقی میان شما خواهد انداخت و از امروز رفتاری شایسته را نسبت به عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید.

آبان:

امروز به شدت نیاز به تنهایی دارید، اما تا موقعی که وظایفتان را به طور کامل انجام نداده اید، شاید نتوانید در خلوت خودتان تنها باشید. البته شما بیشتر از اینکه به فکر خودتان باشید، به فکر عمل کردن به قولهایتان و کمک کردن به دیگران هستید. شما دوست دارید جهش یکباره داشته باشید، کارهای لازم را انجام دهید و بعد یکدفعه عقب نشینی کنید! خوشبختانه شما می‌توانید دو روش متفاوت را تجربه کنید، پس از کارتان عقب نشینی نکنید!

آذر:

مدت زیادی است که به فکر پس انداز و گذاشتن اندوخته‌ای برای روز مبادا هستید، اما به‌رغم صرفه‌جویی‌های زیادی که انجام می‌دهید، پولی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. امروز این طلسم شکسته خواهد شد و پولی به دست‌تان می‌رسد که قسمتی از آن را می‌توانید برای آینده کنار بگذارید. عازم مسافرتی تفریحی هستید و در این مسافرت بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. انسان جذابی هستید و اطرفیان مانند آهنربا جذب شما می‌شوند، مواظب این روحیه باشید و طوری زندگی کنید که گرفتار دوستان ناباب نشوید. عادت بد و ناشایستی دارید و وقت و پول زیادی را صرف این عادت کرده‌اید، امروز به خودتان قول بدهید که این عادت ناپسند را کنار بگذارید و به جای دنبال‌کردن کارهای ناشایست، به فکر موفقیت و پیشرفت باشید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و شک و تردید از درون شما را آزار می‌دهد. ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و در اولین فرصت احساس خود را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و دلیل رفتار اخیرش را که باعث ایجاد شک در شما شده، جویا شوید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و کانون خانواده شما گرمای سابق را ندارد، امروز زمان خوبی است که میان اهل منزل صلح و آشتی برقرار کنید و اجازه ندهید کانون گرم خانواده روبه سردی بگذارد.

دی:

امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند كه شما چقدر هوشیار و حواس جمع هستید، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به قلب خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

بهمن:

مدتی پیش پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز این فرد دِین‌اش را به شما ادا می‌کند و به لحاظ مالی مشکلی نخواهید داشت. علاقه‌ا‌ی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید. این وضعیت باعث شده تا دوستان زیادی نداشته باشید و از جامعه کنار گذاشته شوید. ادامه چنین رویکردی شما را به انسان منزوی تبدیل خواهد کرد، در نتیجه از امروز حضور بیشتری در اجتماع داشته باشید و دوستان بیشتری برای خود پیدا نمایید. امروز با فرد سرشناس و بانفوذی ملاقات خواهید کرد، صحبت‌هایی که این فرد با شما در میان می‌گذارد را آویزه گوش کنید و در آینده به کار بگیرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار نادرستی انجام می‌دهد و این رفتار شما را حسابی دلخور خواهد کرد، اما اجازه ندهید این دلخوری فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و از این کار نادرست چشم‌پوشی کنید و این کار را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس تنهایی و دلتنگی می‌کنید، نگذارید این شرایط روز شما را خراب کند و با همنشینی در کنار دوستان و آشنایان، خودتان را از تنهایی درآورید و دلتنگی را کنار بگذارید.

اسفند:

شما امروز کار زیادی دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.


ارسال نظر در " فال روزانه 20 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش