مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 25 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/25

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. این سال را با عشق و محبت شروع کنید. در این سال تا میتوانید به اطافیان محبت کنید. در چند روز آینده شخصی به کمک شما نیاز پیدا میکند، هر کاری از دستتان بر می آید برایش انجام دهید و او را از محبت خود محروم نکنید. در فصل تابستان سال آینده فرص های بسیاری برای شادی تفریح پیش خواهند آمد. از این فرصت ها استفاد کنید و لحظات به یادماندنی برای خود خلق کنید. در شهریور و مهر ماه سال آینده کارهای شما زیاد میشود در این ماه ها دست از تلاش برندارید. در دی ماه سال آینده با افرادی نااهل روبرو میشوید که مشکلاتی برا شما ایجاد میکنند. اجازه ندهید این افراد جلوی پیشرفت شمارا بگیرند و آنهارا از زندگی خود محو کنید.

 

فال روزانه

فرودین:

امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

اردیبهشت:

مواظب سلامتی‌تان نیستید و با خوردن و نوشیدن خوراکی‌های ناسالم و مضر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید. ادامه این رویکرد نه تنها سلامتی‌ شما را به خطر می‌اندازد، بلکه با ضعیف‌تر شدن جسم‌تان، کار و حرفه شما به خطر می‌افتد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی به دست شما می‌رسد، از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و از آینده خبر ندارید، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان مسئولیت‌پذیری نیستید و اشتباه‌های خود را در زندگی به گردن دیگران می‌اندازید. ادامه این رویکرد شما را به فردی بی‌مسئولیت تبدیل خواهد کرد و در کار و حرفه‌تان نیز پیشرفتی نخواهید داشت. در نتیجه از امروز مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرید و با درس گرفتن از این اشتبا‌ه‌ها، آینده‌ای روشن را پیش‌روی خود قرار دهید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله ندارد و گوشش به حرف‌های شما بدهکار نیست. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید که با‌گذشت زمان همسر یا عشق‌زندگی‌تان این رفتار را اصلاح خواهد کرد و بیشتر از همیشه تحویل‌تان خواهد گرفت. گره‌ای در کار شما افتاده و به رغم تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، کارها با مشکل انجام می‌شود. امروز این گره باز خواهد شد و مشکلی برای پیشرفت در کارها نخواهید داشت.

خرداد:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.

تیر:

قصد حضور در رقابت ورزشی یا علمی را دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی‌تان را حفظ خواهید کرد و از این رقابت سربلند بیرون می‌آیید. مدتی است که قصد خرید لباس و پوشاک را دارید، اما تاکنون پول مناسبی برای خرید چند دست لباس شیک و مجلسی به دست‌تان نرسیده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی به دست‌‌تان خواهد رسید. این پول را به خرید لباس‌های مورد علاقه‌تان اختصاص دهید و حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌‌تان از چیزی که حتی فکرش را هم بکنید،‌ بیشتر شما را دوست دارد و امروز کاری می‌کند که عشق بی‌پایانش به شما ثابت شود. از شغلی که به آن مشغول هستید رضایت ندارید و به دنبال کار تازه‌ای می‌گردید، امروز پیشنهاد کار جدیدی را دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را غنیمت بدانید و جویای فرصت‌های بهتری با این کار جدید باشید. برنامه‌ای برای آینده ندارید و باری به هر جهت زندگی می‌کنید. قبل از اینکه این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب بیاندازد، برنامه‌ای جدی و کاربردی برای آینده تدوین کنید و اهمیت بیشتری به آینده‌تان بدهید. پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده احترام خاصی برای همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان قائل هستند و امروز با رفتار و گفتار خود به ایشان ثابت می‌کنند که جایگاه خاصی در میان قلب پدر و مادر و اعضای خانواده دارد.

مرداد:

از زمانی كه شما از دادن جواب “نه” به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

شهریور:

دیدگاهی قدیمی به زندگی و کار دارید و در سبک‌زندگی‌ شما خبری از نوآوری و ایده‌های خلاق نیست. این وضعیت به لحاظ کاری شما را از دیگران عقب انداخته است و به لحاظ اجتماعی نیز اطرافیان شما را فردی با تفکرات قدیمی و کهنه می‌شناسند. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مجال بیشتری به ایده‌های نوآورانه بدهید و با کنار گذاشتن دیدگاه‌های کهنه و قدیمی، رویکردی جدید و امروزی در کار و زندگی به پیش بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش‌روی شما قرار دارد. این موقعیت را از دست ندهید و مطمئن باشید که انجام آن در آینده موفقیت‌‌های بیشتری را برای شما به دنبال دارد. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و انسانی انزواطلب شناخته می‌شوید. ادامه این وضعیت به هیچ‌وجه به نفع شما نیست و قبل از اینکه تنهایی شما را از پا در بیاورد، حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و با گسترش دامنه دوستان و آشنایان، زندگی اجتماعی را در پیش بگیرید. امروز یکی از اعضای منزل مشکلی را با شما در میان می‌گذارد و از شما انتظار دارد تا برای حل این مشکل آستین بالا بزنید، اما مشکلات شخصی اجازه‌ای به شما برای کمک به ایشان نمی‌دهد، در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت،‌ هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای وی انجام خواهید داد. روزی عاشقانه را شروع کرده‌اید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، چنین فرصتی را از دست ندهید و عشق‌زندگی‌تان را در گرمای محبت خود شریک کنید.

مهر:

مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

آبان:

مدتی است که امید خود به زندگی را از دست داده‌اید و انگیزه‌ای برای کار و تلاش ندارید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از پا در بیاورد و به خاطر داشته باشید که انسان به امید زنده است و کسی تاکنون با ناامیدی به جایی نرسیده. احساس می‌کنید که اعضای منزل اهمیتی به شما نمی‌‌دهند و شما را در مشکلات تنها می‌گذارند، اما این احساس هیچ پایه و اساسی ندارد و با خاطر‌جمع می‌توانید روی کمک اعضای منزل برای حل مشکلات حساب‌باز کنید. یکی از اطرافیان به شما وعده انجام کاری را داده است و امروز متوجه می‌شوید که قادر به انجام این وعده نیست. اجازه ندهید این بد عهدی شما را ناراحت کند و از خطای این فرد چشم‌پوشی کنید. عازم سفری هستید و در این سفر بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت و تجربه‌های جالب و مفیدی را به کوله‌بار تجارب خود اضافه خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای رضایت خاطر شما دست به هر کاری می‌زند و به شما ثابت کرده است که چیزی در زندگی برای‌تان کم نمی‌گذارد، اجازه ندهید این رفتار یک‌طرفه باقی بماند و امروز به ایشان ثابت کنید که شما هم برای رضایت ایشان حاضر هستید خودتان را به آب و آتش بزنید.

آذر:

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

دی:

به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و آه در بساط ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این مشکل مالی موقتی است و پولی به دست شما خواهد رسید تا با این پول تمام دغدغه‌های مالی خود را پوشش دهید. انسان خلاق و نوآوری هستید اما از اجرایی کردن ایده‌های بکر خود هراس دارید و این وضعیت شما را از همقطاران‌تان عقب نگه داشته است. امروز زمان خوبی است که به ایده‌های خود بها بدهید و با جرأت و اعتماد‌به‌نفس این ایده‌ها را اجرا کنید و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها نقش مهمی در موفقیت‌های آینده شما ایفا خواهد کرد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده این مشاجره را به صلح و صفا ختم کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و روزی که سپری می‌کنید را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان تبدیل خواهد کرد.

بهمن:

اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

اسفند:

همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را شروع نکرده و امروز اصلاً اعصاب ندارد، در چنین شرایطی بیش‌از‌حد به عشق‌زندگی‌تان فشار نیاورید و اجازه ندهید ناراحتی‌های ایشان، صدمه‌ای به رابطه عاشقانه میان شما وارد کند. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما این تلاش‌ها تاکنون بازخورد چندانی برای شما به دنبال نداشته و مزد زحمت‌های‌تان را نگرفته‌اید. غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار خواهد نشست. به فکر افزایش درآمد خود هستید اما راه‌و‌چاه این کار را نمی‌دانید و سردرگم شده‌اید، امروز زمان مناسبی است که با افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و با عمل به نصیحت‌های این افراد، تجارت خود را گسترش دهید و درآمد بیشتری بدست آورید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و امروز حال‌روز خوبی ندارد، در نتیجه لحظه‌ای از پرستاری ایشان غافل نشوید و به وی ثابت نمایید که هر کاری از دست‌تان بر بیاید را برای سلامتی این فرد انجام خواهید داد.


ارسال نظر در " فال روزانه 25 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش