مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 19 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/19

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. شما تا کنون زندگی را جدی نگرفته و فرصت های بسیاری را از دست داده اید. اما در سالی که با تولدتان آغاز میشود، با فرصت های چشمگیری روبر خواهید شد، پس این سال را جدی بگیرید و برای آن برنامه ریزی تا به هدفهایتان برسید.

در این سال به نداهای قلبی خود گوش دهید و کاری که در نظرتان درست می آید را انجام دهید. مطمئن باشدی ک قلبتان شما را فریب نخواهد داد. علاقه چندانی به ارتباط با مردم ندارید اما افراد زیادی در مسیر شما قرار خواهند گرفت. با این افراد طرح دوستی بریزید و دوستانتان را افزایش دهید. در اسفند ماه دچار مشکلاتی میشوید اما با اراده قوی خود از پس مشکلات بر می آیید. در خرداد ماه سال آینده دچار مشکلات مالی میشوید، پس بهتر است از الان برای آن زمان پس انداز کنید. در ماه مرداد سال آینده کار کمتری دارید و فرصت بیشتری برای خلوت خود و ارزیابی خود خواهید داشت. سالی را که با تولد خود شروع کرده اید را جدی بگیرید و آن را با تلاش و کوشش بسیار به پایان برسانید.

 

فال روزانه

 

 

فرودین:

به جای اینکه برای زندگی خودتان تصمیم بگیرید، اجازه داده‌اید تا اطرافیان و اعضای خانواده تصمیم‌های مهم زندگی شما را بر عهده بگیرند. این وضعیت شما را به انسانی کم اراداه تبدیل کرده که کسی روی شما حساب‌باز نمی‌کند، ادامه این شرایط زندگی شما را دشوارتر خواهد کرد، در نتیجه از همین امروز تصمیم بگیرید که به کسی اجازه دخالت در زندگیتان را ندهید و سکان زندگی را در اختیار بگیرید. مدتی است که به کسی پولی قرض داده‌اید، امروز این فرد دین‌اش را به شما ادا می‌کند و مشکلات مالی‌تان حل می‌شود. همسرتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد روزی که سپری می‌کنید را به عاشقانه‌ترین روز زندگی شما تبدیل کند، این فرصت را به فال نیک بگیرید و شب‌و‌روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر بگذارید. آگاهی کاملی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قوت خودتان را نمی‌شناسید، این رویکرد باعث شده تا از همقطاران عقب بیافتید و پیشرفتی نداشته باشید. در اولین فرصت توانایی‌های خود را بررسی کنید و فکری به حال تقویت نقاط ضعف‌ تان کنید. کارهای عقب‌افتاده بسیاری دارید، اجازه ندهید این کارها روی هم تلنبار شود و امروز به هر قیمتی که شده آن کارها را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

اردیبهشت:

امروز احساس می‌کنید کسی که به شما خیلی نزدیک است جلوی شما را گرفته و بنابراین برایتان سخت است حقیقت واقعی سخنان او را متوجه بشوید. شما وسوسه شده‌اید به دوست یا فردی از اعضای خانواده تان که بیش از اندازه مواظبتان است حمله کرده و با او دعوا کنید!! اما این کار یکی از راههای غلبه کردن بر ناامیدی تان است! سعی کنید روش مثبتی پیدا کرده و استقلال خود را نشان بدهید. اجازه ندهید به خاطر اینکه قصد دارید به سادگی در برابر موضع خود ایستادگی کنید، کسی شما را گناهکار و مقصر بداند.

خرداد:

انسان بااراده و مصممی هستید و اجازه نمیدهید مشکلات شما را از پا در بیاورند، این روحیه را ادامه دهید و مشکلی که امروز با آن برخورد می‌کنید را بااراده قوی از سر راه بردارید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و مشکل مالی بزرگی دارید، این مشکل مالی ذهن شما را آشفته کرده است و راهی برای حل آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل مالی روز شما را خراب کند و مشکل خود را با یکی از اطرافیان عاقل خود در میان بگذارید و چاره کار را از ایشان بخواهید. یکی از دوستان یا آشنایان بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما علاقه دارد و امروز برای اثبات این علاقه به شما هدیه‌ای میدهد. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی و صمیمی خود خبری ندارید، امروز به ناگاه این دوست قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را با شما زنده خواهد کرد. رابطه خوبی با همسر خود ندارید و سر چیزهای بی‌ارزش با هم دعوا می‌کنید. قبل از اینکه این وضعیت فاصله عمیقی میان شما و او بیاندازد، با ایشان صحبت کنید و اجازه ندهید مشکلات پیش‌پاافتاده شما را از یکدیگر دور کند. انسان پرکاری هستید و شب‌ها تا دیروقت کار میکنید، این روحیه به رابطه شما با اعضای خانواده صدمه وارد کرده است و اهل منزل از اینکه وقتی را برای آنها کنار نمیگذارید، گله دارند. از امروز تصمیم بگیرید که در کنار کار، وقتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

تیر:

امروز دیگران شما را سرحال تر از آن چیزی می‌بینند که واقعا هستید، اما حتی اگر افراد دیگر هم نتوانند، شما می‌توانید با احساسات خود راحت کنار بیایید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی‌هایتان مشکلات و مسائل بی اهمیتی را ایجاد کنند، به دوستاننتان بگویید که حالتان خوب است و ازشان بخواهید بهتان اجازه دهند فضایی را که برای ادامه دادن تجربیات و کارهایتان بدان نیازمندید را ایجاد کنید. وقتی که آماده شدید آن موقع می‌توانید قصه خود را برای هر کسی که بهش اطمینان دارید تعریف کنید!

مرداد:

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و احتمال دارد به یکی از آشنایان نزدیک یا اعضای منزل صدمه‌ای وارد شود، در نتیجه حواس‌تان را شش‌دانگ جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب اهل منزل باشید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید و به فکر به گردش انداختن سرمایه‌های‌تان هستید، امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری است و پولی که در بازار مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید، سود چشمگیری را در آینده نصیب شما خواهد کرد. مانند سابق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان محبت نمی‌کنید و از آنجایی که از هر دستی در زندگی بدهید از همان دست باز پس می‌گیرید، همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیز مانند گذشته رابطه گرمی با شما ندارد و آتش عشق‌‌تان رو به‌ سردی گذاشته است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز رویکردی سرشار از عشق و محبت را با همسرتان در پیش بگیرید و مطمئن باشید ایشان نیز پذیرای عشق شما است و این عشق را جبران خواهد کرد. کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید و امروز اصلاً فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در روزهای آینده فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد.

شهریور:

شما امروز قادر هستید از نظر احساسی و حمایتهای عاطفی روی دوستانتان حساب کنید، اما از آنها توقع بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه مایوس خواهید شد! خوشبختانه شما مجبور نیستید هر خواسته تان را دوبار تکرار کنید؛ فقط برای مطرح کردن نگرانی‌هایتان نیازمند توجه و حمایت کافی هستید تا بتوانید از شرایط سختی که در آن قرار دارید بیرون بیایید. در حالیکه در جستجوی راه حلی برای مشکلتان می‌گردید به دنبال کمال نباشید. شما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و بعدا به جزئیات کارتان رسیدگی کنید.

مهر:

زندگی را به خودتان سخت‌گرفته‌اید و بیش‌ازحد نگران و مضطرب هستید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیاورد، رویکردتان را به زندگی تغییر دهید و به جای فکرکردن به کاستی‌های زندگی، نیمه پر لیوان را ببینید و از داشته‌هایی که در اختیار دارید لذت ببرید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پول خوبی به دست‌ شما خواهد رسید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز میان شما و یکی از اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرید، اجازه ندهید این مشاجره احترام میان شما و این فرد را ضایع کند و در اولین فرصت شرایط آشتی و دوستی با این فرد را برقرار کنید. دوستان ناباب زیادی دارید و به جای اینکه وقت‌تان را به کار و تلاش اختصاص دهید، بیشتر اوقات خود را با این افراد سپری می‌کنید. این رویکرد شما را به فردی بی‌ملاحظه در میان اعضای خانواده تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و به جای وقت‌گذرانی با رفقا، فرصت بیشتری را به کار و تلاش اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های زیادی برای گفتن با شما دارد، اما به ایشان توجه زیادی نمی‌کنید و این حرف‌‌ها ناگفته باقی‌مانده است. در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور خوبی برای رازهای نگفته‌اش هستید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا به کارهای مذهبی و امور خیریه بپردازید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

آبان:

امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می‌تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می‌کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

آذر:

سبک زندگی پرتحرکی ندارید و این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته است، امروز فرصتی دست می‌دهد تا با ثبت‌نام در کلاس‌های ورزشی، فکری به حال کم‌تحرکی‌تان بردارید و با ورزش نه تنها سلامتی جسم‌تان را تضمین کنید، بلکه به لحاظ روحی نیز نشاط بیشتری بدست آورید. امروز قصد خرید جواهرآلات یا کالای آنتیکی را دارید، این خرید را انجام دهید و مطمئن از کالایی که خریداری می‌کنید رضایت کامل را خواهید داشت. اهل مهمانی و نشست‌و‌برخاست با مردم نیستید، این روحیه را کنار بگذارید و با حضور در مهمانی‌‌ و مراسم مختلف، دوستان بیشتری پیدا کنید و رابطه‌تان را با افراد بانفوذ و سرشناس گسترش دهید. عازم سفری هستید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما دست خالی از این سفر باز نمی‌گردید و کوله‌باری از تجربه و اطلاعات جدید در این سفر انتظار شما را می‌کشد. انسان ولخرجی هستید و این وضعیت نه تنها وضعیت مالی شما را به خطر انداخته است، بلکه اطرافیان نیز از ولخرجی‌های شما سوء‌استفاده می‌کنند. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که ولخرجی را کنار بگذارید و اجازه ندهید اختیار حساب‌و‌کتاب‌های زندگی‌تان از دست شما خارج شود.

دی:

شما معمولا وظایف و مسئولیتهای را با جدیت انجام می‌دهید، اما امروز طوری کار می‌کنید که به نظر اطرافیانتان فرد بی‌مسئولیتی جلوه می‌کنید! حتی اگر ترجیح می‌دهید که کاری کاملا متفاوت از کارهایی که وعده انجامش را داده بودید انجام دهید، اما نمی‌توانید از این شرایطی که خودتان به وجود آورده اید بیرون بیایید. اگر آرزوهایتان را بیان کنید ممکن است ناامید شوید، اما این دوران نیز می‌گذرد! صبور باشید؛ برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید فرصتی نصیبتان خواهد شد، اما الان نمی‌توانید آن کارها را بکنید!

بهمن:

امروز قرار است با دوستان قدیمی برای ورزش و تفریح بیرون بروید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به لحاظ مالی موقعیت خوبی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و از آینده خبر ندارید، بهتر است امروز پولی برای روز مبادا کنار بگذارید و وضعیت مالی‌تان را ثبات بخشید. انسان مهربان خوش‌قلبی هستید و اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر محبت‌های‌تان را می‌دانند و همیشه درکنارتان هستند. در گفتار و رفتار خود صداقت پیشه می‌کنید و دروغ به زبان شما نمی‌آید، چنین روحیه‌ای شما را به انسان امین و مطمئنی در میان دوستان و اعضای خانواده تبدیل کرده است. این روحیه را ادامه دهید و با رفتار و گفتارتان، الگویی از صداقت و درستکاری برای دیگران باشید. امروز میان شما و یکی از دوستان و آشنایان سوء‌تفاهمی ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری شما و این فرد را فراهم کند و با‌گذشت و عطوفت، به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

اسفند:

شما امروز خیلی فکر و خیال می‌کنید و هیچ کس دیگری به اندازه شما در خیال و رویا به سر نمی‌برد! شما نمی‌دانید چه کار کنید!؟ وقتتان را با خانواده تان بگذرانید، با دوستانتان خوش باشید و یا فقط به کارهای خودتان برسید. تمام این افکار در ذهن شما هستند! اما لزومی‌ ندارد برای رویاپردازی‌هایتان محدودیتی قائل شوید و حتی لازم نیست با کسی در موردش حرف بزنید. شما قادر هستید در ذهن خودتان به هر جا که خواستید سفر کنید و هرجا که هستید خوش بگذرانید!


ارسال نظر در " فال روزانه 19 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش