مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 26 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/26

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. شما انسانی بس فروتن هستید، این رویکرد را در این سال ادامه دهید. تیر ماه سال آینده بهترین ماه برای شما تبدیل خواهد شد و در این ماه بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. بهتر است در این ماه از کار و تلاش غافل نشوید و تفریح را به کار ترجیح ندهید. اگر تا کنون عاشق نشده اید پاییز سال آینده زمان عاشقی برای شما میباشد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. در آبان و آذر ماه سال آینده کارهای زیادی به شما محول میشود و مسئولیت های مختلفی برگردن شما می افتد. اجازه ندهید این مسئولیتها شمارا از کار زده کند و در این ماه ها بیشتر کار کنید. بیشتر اوقات در این سال را مشغول کار و تلاش هستید و فرصت کمی برای بودن کنار آشنایان و دوستان پیدا میکنید. این وضعیت تا دی ماه سال آینده ادامه پیدا میکند و در این ماه فرصتی پیش می آید که در کنار دوستان و آشنایان باشید، از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

 

فال روزانه

فرودین:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

اردیبهشت:

زندگی را سخت نمی‌گیرید و این رویکرد شما را به انسان شاد و دل‌زنده‌ای تبدیل کرده که مشکلات پیش‌ چشم‌تان بزرگ جلوه نمی‌کند. این روحیه را ادامه دهید و به استقبال زندگی بروید. قرار است به همراه دوستان یا اهل منزل بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما بهتر است مواظب خرج‌های‌تان باشید چرا که احتمال دارد و لخرجی کنید و امروز بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. تولد نوزاد تازه به‌دنیا آمده‌ای را در خانواده جشن گرفته‌اید و قدم این نورسیده نه تنها برای پدر و مادرش، بلکه برای تمام اعضای خانواده فرخنده و خوش‌یمن خواهد بود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از شما توقع‌هایی دارد که از توان‌تان خارج است. اجازه ندهید این شرایط شما را تحت فشار قرار دهد و به عشق‌زندگی‌تان بفمانید که توقع‌های ایشان بی‌جا است و از وی درخواست کنید که در حد توان‌تان از شما انتظار داشته باشد. انسان خیرخواهی هستید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که کمک‌های شما به اطرافیان بی‌مزد و پاداش نخواهد ماند. عزیز سفرکرده‌اید دارید و امروز دل‌تان حسابی برای وی تنگ شده‌ است، در اولین فرصت با این عزیز تماس بگیرید و دل‌تنگی‌های خود را فراموش کنید.

خرداد:

امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد.

تیر:

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌وروزتان روز‌به‌روز بدتر می‌شود، امروز این شرایط تغییر خواهد کرد و رو به بهبودی خواهید گذاشت. این موقعیت را مغتنم بدانید و از امروز به بعد سبک‌ زندگی سالمی را در پیش بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان هرگز روی ناخوشی و بیماری را نبیند. انسان ولخرجی هستید و پول از دست شما مانند ریگ بیابان خارج می‌شود، این وضعیت امروز دست شما را خالی کرده و آه در بساط ندارید. از شرایط امروز درس بگیرید و در آینده ولخرجی و اسراف را کنار بگذارید و با صرفه‌جویی و پس‌انداز، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. انسان مستبدی هستید و نظرات خود را به اعضای خانواده تحمیل می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منفوری تبدیل کند، استبداد و اعمال‌نظر زورگویانه‌ را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید برای تصمیم‌های مهم‌زندگی‌تان آزادی عمل بیشتری داشته باشند. رفتاری محترمانه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و برخورد شما با وی زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. امروز این رویکرد را تغییر دهید و رفتاری همراه با احترام و محبت را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید. انسان با اراده‌ای نیستید و نبود عزم راسخ در کارهای‌تان، شما را از همقطاران عقب انداخته است، امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عزم و اراده‌ای راسخ به پیشواز مشکلات بروید.

مرداد:

شما امروزکاملا مجهز هستید تا حتی پیچیده ترین فعل و انفعالات را هم که در رابطه با گروه های متفاوتی از مردم که علایق متفاوتی دارند مدیریت کنید. معمولا مایل هستید که هرچیزی را به روش خودش به پایان برسانید. شما حالا می توانید بر کارهایتان کنترل داشته باشید حتی وقتی که به نظر می رسد مجبور نیستید در یک زمینه جدید کار کنید.

شهریور:

روز بسیار حساسی را شروع کرده‌اید و احتمال سرقت اموال‌و‌دارایی‌های شما در منزل یا محل‌کار وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که مالی از شما ربوده نشود. دخالت‌های بی‌جایی در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این رویکرد باعث شده تا ایشان دل پری از شما داشته باشند. ادامه این وضعیت به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و امروز به خودتان قول بدهید که دخالت بی‌جا را کنار بگذارید و احترام بیشتری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید. امروز با فردی آشنا می‌شوید و باب دوستی و رفاقت میان شما و این فرد باز خواهد شد، اما از آنجایی که شناخت زیادی از این فرد ندارید، اطلاعات زیادی از خودتان در اختیار وی قرار ندهید و دوستی صمیمانه‌ای با ایشان برقرار نکنید. به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش ندارید، اما کارهای بی‌اهمیت زیادی وقت شما را پر می‌کند و مدت زیادی از روز را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده سپری خواهید کرد. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری افتاده و امروز حال خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای این عزیز را تنها نگذارید و تا بهبودی کامل از ایشان پرستاری کنید.

مهر:

به جای اینکه نگران سر وسامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید.

آبان:

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک به دستاورد مهمی در زندگی دست پیدا کرده و این موفقیت، زمینه شادی و خوشحالی شما و اطرافیان را فراهم کرده، این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز این زحمت‌ها به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های خود را دریافت خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌ خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد روزی که سپری می‌کنید را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل نماید. امروز خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم خواهد کرد. این خبر را به کسی نگویید و اجازه ندهید اطرافیان مانند شما دلخور و ناراحت شوند. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از عزیزان‌تان وجود دارد، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از رفتار شما دلخور نشود.

آذر:

امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

دی:

امروز امید وافری به زندگی پیدا کرده‌اید و هدف‌های‌تان را دور از دسترس نمی‌بینید، چنین رویکردی را به فال نیک بگیرید و با تلاش بیشتری هدف‌های‌تان را دنبال نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و پولی به دست شما می‌رسد، اما این پول را باید خرج هزینه‌های جاری زندگی کنید و چیزی از آن برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید، اما اجازه ندهید کارها روی هم تلنبار شود و به هر قیمتی که شده کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را به فردا موکول نکنید. به مراسم خیریه و کارهای نیکوکارانه دعوت شده‌اید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای انسان‌دوستانه، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. انسان سخت‌کوش و بامحبتی هستید و این روحیه‌های مثبت شما از دید همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌ها و محبت شما را می‌داند. اهل تجملات و اشراف‌گرایی نیستید و زندگی ساده و سالم را ترجیح می‌دهید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از ساده‌زیستی ضرر نکرده است.

بهمن:

امروز به نظر می رسد كه دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممكن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاكی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است كه از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید كه لازم نیست زندگی تان را خراب كنید؛ فقط با گام های كوچك اما پی در پی رو به پیش روید.

اسفند:

روز بسیار شلوغی را آغاز کرده‌اید اما سرشار از انرژی و نشاط هستید و به لطف این انرژی، کارهای شلوغ امروز را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان خواهید رساند. امروز یکی از دوستان قدیمی به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را با ایشان زنده خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما علاقه دارد و امروز عشق‌بی‌پایانش را به شما ثابت خواهد کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و وضعیت مالی‌تان نسبت به گذشته بهبود پیدا می‌کند. در طول روز ممکن است به ناگاه افسرده و ناراحت شوید، این وضعیت را جدی نگیرید و اجازه ندهید افسردگی‌های بی‌دلیل و بی‌موقع، روز شما را خراب کند.


ارسال نظر در " فال روزانه 26 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش