مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 23 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/22

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. در سالهای گذشته لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداشته اید و امسال سالی است که مزد زحماتتان را میگیرد. در بهمن ماه که با تولدتان آغاز شده است، ایده هایی برای تغییر رویکردتان به کارها به ذهنتان میرسد. ایده هارا اجرا کنید و مطمئن باشید که تفاوت های چشمگیری برای شما خواهد داشت. در تیر ماه سال آینده احتمال دست و دلبازی شما وجود دارد. مواظب این رفتار باشید تا مشکل مالی برای شما ایجاد نکند. در آبان ماه سال آینده بخت با شما یار خواهد بود و مزد تلاش های شبانه روزی خود را خواهید گرفت. در آذر ماه سال آینده فرصتی ایجاد میشود تا دوستانی پیدا کنید. قدر روزهای سالی که با تولدتان آغاز میشود را بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

 

 

فال روزانه

فرودین:

روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز کارها بر وفق مرادتان انجام می‌شود. انسان خنده‌رویی نیستید و فراموش کرده‌اید که خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است، در نتیجه مشکلات را بیش‌از‌حد سخت می‌گیرید، قبل از اینکه کمرتان زیر بار مشکلات زندگی خم شود به خاطر داشته باشید که مشکلات را نباید بیش‌از‌حد جدی بگیرید و با لبخند و رویی گشاده به استقبال خوشی‌ها و ناخوشی‌های زندگی بروید. مدت زیادی است که پولی را برای خرید خانه پس‌انداز کرده‌اید، امروز این پول به کمک‌تان می‌آید و شرایط برای خرید منزل جدید مهیا می‌شود. این معامله را هرچه سریع‌تر قطعی کنید و مطمئن باشید که از خرید این منزل سود چشمگیری در آینده برداشت خواهید کرد. پدر یا مادر یا یکی از اطرافیان نزدیک شما در بستر بیماری است و حال و روز خوشی ندارد. امروز وقتی را برای پرستاری از ایشان کنار بگذارید و به وی ثابت کنید که هر کاری از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود سلامتی وی انجام خواهید داد. کار بسیار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و امروز این کار پسندیده در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و به شما ثابت می‌کنند که قدر رفتار پسندیده و نیکوی شما را می‌دانند. دوستان و آشنایان اهمیت زیادی به نظرهای شما می‌دهند و حرف‌های شما را با چشم‌بسته قبول می‌کنند. در نتیجه بهتر است بیشتر مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که زمینه گمراهی اطرافیان را به دنبال داشته باشد.

اردیبهشت:

امروز فشارهایی که روی شما ايجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنيد و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنيد! تسلیم نشوید؛ چرا كه یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

خرداد:

انسان با اراده‌‌ای نیستید و به سرعت در برابر مشکلات تسلیم می‌شوید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد شکست‌خورده‌ای تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که اجازه ندهید مشکلات به راحتی شما را از پا در بیاورند و با عزم و اراده بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. شخصیتی شو‌خ‌ و بذله‌گو دارید و این روحیه شما را به فرد محبوبی در میان آشنایان و اطرافیان تبدیل کرده است. این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان و رفقای خود را گسترش دهید. به لحاظ کاری روز خوبی را شروع کرده‌اید و سود خوبی را در معامله‌ها و تجارت خود شاهد خواهید بود. استعداد و توانایی‌های زیادی دارید، اما همیشه خودتان را دست کم می‌گیرید و این روحیه جلوی پیشرفت‌ شما را گرفته است. در نتیجه از امروز این رویکرد را کنار بگذارید و با اهمیت بیشتر به توانایی‌ و استعداد‌های خود، چشم‌اندازی درخشان پیش‌روی خود قرار دهید. روزهای شلوغی را تجربه کرده‌اید، اما امروز کار چندانی ندارید و فرصتی پیدا می‌کنید که پس از مدت‌ها، دمی با خودتان خلوت کنید و با استراحت و تفریح، آماده‌ روزهای آینده شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

تیر:

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

مرداد:

روز را با انرژی و نشاط آغاز کرده‌اید و با کمک این روحیه، کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و مشکلات را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید، پشت‌سر بگذارید. امروز قصد خرید دارید اما احتمال ولخرجی شما بسیار است و بهتر است مواظب باشید که تنها چیزهای لازم و ضروری را خریداری نمایید. فرصت‌های مختلفی برای پیشرفت و موفقیت دارید و تعدد این فرصت‌ها، تصمیم‌گیری را برای شما دشوار کرده است. در چنین شرایطی برای تصمیم‌گیری عجله نکنید و با بررسی تمام جوانب، بهترین فرصت را انتخاب نمایید. قصد عقدقرارداد کاری یا معامله‌ای مهم را دارید، اما روز خوبی را برای این کار انتخاب نکرده‌اید و امروز هرگونه فعالیت مالی شما را به دردسر خواهد انداخت و ضرر هنگفتی از این قرارداد خواهید کرد، در نتیجه کارهای مهم مالی خود را به آینده موکول نمایید و قبل از هرگونه تجارت و قرارداد، یک‌بار دیگر جوانب کار را با دقت بیشتری بررسی نمایید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی و خلوت با خودتان را ترجیح می‌دهید. امروز بخت با شما یار است و فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از هیاهوی اجتماع، مدتی با خودتان تنها باشید و حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای خاص و ویژه‌ برای شما خریده و با تقدیم این هدیه قصد دارد به شما ثابت کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

شهریور:

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

مهر:

روز را با بی‌حوصلگی و افسردگی شروع کرده‌‌اید و حال و حوصله چندانی ندارید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در میان جمع دوستان و آشنایان، روحیه از دست‌رفته خود را بازیابید و با انرژی بیشتری به استقبال زندگی بروید. دوستان ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را با این دوستان می‌گذرانید، قبل از اینکه رفتار دوستان ناباب روی شما تأثیر بگذارد، رفقای خود را در زندگی تغییر دهید و با کسی نشست‌و‌برخاست کنید که شایسته دوستی با شما باشد. یکی از اعضای خانواده روحیه‌ای منفی‌ دارد و با منفی‌بافی، شرایط زندگی را برای دیگر اعضای خانواده دشوار کرده است، در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان بفهمانید که منفی‌بافی چیزی به غیر از افسردگی و ضعف به دنبال ندارد و از امروز به بعد به جای بزرگ‌نمایی نقاط منفی زندگی، به فکر چیزهای مثبت باشد و اجازه ندهید که منفی بافی روحیه دیگر اعضای خانواده را تخریب نماید. امروز اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا زندگی برای شما می‌افتد و این اتفاق زمینه پیشرفت‌های بعدی شما را فراهم می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و مدتی است که احساس می‌کنید رابطه‌تان رو به سردی گذاشته است، امروز زمان خوبی است که این وضعیت را تغییر دهید و آتش عشق را در دل عشق‌زندگی‌تان روشن کنید.

آبان:

قرار است برای تفریح در کنار دوستان باشید و حسابی خوش بگذرانید، این موقعیت را مغتنم بدانید و در کنار دوستان و رفقای قدیمی و صمیمی لحظه‌های خوشی را سپری نمایید. مدتی است که قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نمی‌شود و حسابی مأیوس شده‌اید، امروز ورق بر می‌گردد و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پول لازم برای انجام این کار بدست شما می‌رسد و با شروع این کار مهم، زندگی‌تان را تغییر خواهید داد. بنا دارید امروز راز سربه‌مهری را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما برملاکردن این راز به صلاح شما نیست و به غیر از تغییر منفی دیدگاه عشق‌زندگی‌تان نسبت به شما، چیز دیگری به دنبال ندارد. در نتیجه از خیر برملاکردن این راز بگذرید و اجازه دهید این راز برای همیشه سربه‌مهر باقی بماند. به دردسر بزرگی افتاده‌اید و انتظار دارید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای حل این دردسر به شما کمک کند، اما رفتار وی بیانگر این است که قصد یاری‌ رساندن به شما را ندارد و در حل این مشکل شما را تنها خواهد گذاشت. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که تنهایی حل‌کردن این مشکل به صلاح شما است.

آذر:

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

دی:

اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.

بهمن:

احساس می‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده و روزی سرشار از خاطره‌های خوش کودکی را شروع کرده‌اید، این احساس را غنیمت بدانید و امروز غم‌و‌غصه‌ها را کنار بگذارید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. گرفتار دعوای حقوقی هستید و امروز تکلیف این مشکل روشن می‌شود، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در این دعوای حقوقی رأی با شما خواهد بود و سربلند از دادگاه بیرون خواهید آمد. مشکلی در میان اعضای خانواده ایجاد شده و اهل منزل رابطه خوبی با هم ندارند، امروز زمان مناسبی است که پادرمیانی کنید و بین اعضای خانواده صلح و دوستی برقرار نمایید. عادت ناپسندی دارید و تکرار این عادت ناپسند امروز زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه برای اینکه عشق‌زندگی‌تان را بیش‌ازحد از خودتان نرنجانید، از امروز تصمیم بگیرید که این عادت ناپسند را کنار بگذارید. انسان پرتلاشی هستید و زحمت‌های زیادی کشیده‌اید، امروز این تلاش‌ها به بار می‌نشیند و مزد زحمت‌های‌تان را خواهید گرفت.

اسفند:

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.


ارسال نظر در " فال روزانه 23 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش