مجله تفریحی هلو

http://holomag.rozblog.com/
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
فال روزانه 24 بهمن ماه 1398

فال روزانه 1398/11/24

صحبتی چند با آنان که امروز تولدشان هست

دوست عزیز تولدت مبارک. سال تولدتان را با اعتماد بنفس و امید شروع کنید. اطمینان داشته باشید که در این سال هیچ مشکلی توانایی مقاومت دربرابر شمارا ندارد. آرزوهای زیادی در زندگی دارید اما تا به الان از دنبال کردن آنها جامانده اید. در این سسال همایی سعادت بر سر شما پرواز خواهد کرد و فرصت این را پیدا میکنید که به دنبال یکی از آرزوهای دیرینه خود بروید. در اسفند و فرودین ماه گره ای در کارتان می افتد. اجازه ندهید مشکلات سد راه شما شوند و از همین الان برای حل مشکلات آماده شوید. در مرداد و شهریور ماه سال آینده وسوسه هایی برا انجام کارهایی به سرتان میزند، در مقابل این وسوسه ها ایستادگی کنید و اجازه ندهید که شمارا از راهتان خارج کنند. سال آینده در ماه مهر کارهای شما به اوج خود میرسند و در این ماه باید کارهایی بیشتر از توانتان انجام دهید. در این ماه اجازه ندهید که کارها شمارا از پای درآورند و از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. آذر ماه سال آینده زمان استراحت و تفریح و موقع تجدید قوا است.

 

فال روزانه

فرودین:

امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی كه قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

اردیبهشت:

امروز با دوست قدیمی که خاطرش برای شما بسیار عزیز است ملاقات خواهید کرد و این آشنایی زمینه شادی و خوشحالی شما را در طول روز فراهم می‌کند. یکی از همسایه‌ها یا آشنایان نزدیک امروز از شما درخواست پول می‌کند. از آنجایی که این فرد اعتبار خوبی در میان اطرافیان ندارد، قبل از دادن هرگونه پولی از وی تضمین‌های لازم را بگیرید، در غیر این صورت بعید به نظر می‌رسد که این فرد پولی که از شما قرض می‌گیرد را در آینده بازپس دهد. امروز میان شما و فردی مشکلی پیش می‌آید و اگر مواظب رفتار خود نباشید حل این مشکل زمینه مشاجره‌ای را میان شما و این فرد ایجاد می‌کند. اما از آنجایی که برای حل این مشکل نیازی به دعوا و مرافه نیست، گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان باز نکنید و اجازه ندهید که حل این مشکل، زمینه مشاجره‌ای را میان شما و این فرد ایجاد کند. انسان احساساتی هستید و در تصمیم‌های مهم زندگی به جای عقل، از احساسات خود کمک می‌گیرید. این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب‌انداخته است و اطرافیان شما را به عنوان فرد جدی و مصممی نمی‌شناسند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز تصمیم‌های معقولی اتخاذ کنید و رفتاری عاقلانه را در پیش بگیرید. فردی که اعتماد زیادی به وی داشته‌اید از اعتماد شما سوء‌استفاده کرده و آبروی‌تان را زیر سؤال برده است، در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق ندارد از اعتماد شما سوءاستفاده کند.

خرداد:

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

تیر:

عازم سفری هستید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما از این مسافرت دست خالی بر نمی‌گردید و تجربه‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. در محل‌کار یا منزل، کار شایسته‌ای انجام داده‌اید، اما این کار پسندیده از دید اطرافیان پنهان مانده و کسی از شما قدردانی نکرده، امروز بخت با شما یار است چرا که اطرافیان متوجه این کار پسندیده خواهند شد و قدردانی شایسته و درخوری را از شما انجام خواهند داد. روز بسیار شلوغی را در پیش دارید، اما اجازه ندهید شلوغی کارها شما را از رسیدگی به خانواده‌تان فارغ کند، در نتیجه وقتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آنها ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حضور در میان اهل منزل بهره می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه زیادی به فامیل‌های شما ندارد و همیشه رسیدگی به اعضای فامیل‌ خودش را به شما مقدم می‌داند. این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری شما را به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت این رویکرد را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و دلیل این رفتار را جویا شوید.

مرداد:

احتمالا امروز قادر نیستید دیگران را به روشنی و به وضوح ببینید به خاطر اینکه شما به جهان با عینک خوش بینی می‌نگرید. اگر بخواهید به سختی به نظرات و عقاید خود بچسبید و از آنها در مقابل دیگران پرخاشگرانه حمایت کنید فقط اوضاع را برای خودتان پیچیده تر می‌کنید. برای دفاع  از باورهای خود با این شدت با دیگران نجنگید. چند روز صبر کنید تا ببینید آیا نظرات تان تغییر می‌کنند یا فقط اوضاع را برای شما پیچیده تر می‌کنند!

شهریور:

امروز یکی از اعضای خانواده از خواسته‌های شما سرپیچی می‌کند و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را به دنبال خواهد داشت. اما بیش‌از‌حد به این فرد سخت نگیرید و انتظارات خود را از اطرافیان پایین بیاورید و توقع نداشته باشید که همیشه طبق‌نظر شما زندگی کنند. انسان عصبی هستید و با کمترین مشکلی از کوره در می‌روید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی عصبانی و بدخلق در میان اعضای خانواده تبدیل کند، عصبانیت را کنار بگذارید و از امروز آرامش و متانت را جایگزین بدخلقی و ناراحتی کنید. عشق محبوبی را در دل دارید و امروز می‌خواهید این عشق را پیش دلدار خود برملا کنید، اما روز خوبی را برای این‌کار انتخاب نکرده‌اید و اگر می‌خواهید از معشوق خود جواب مثبت بشنوید، هرگونه پیشنهاد عاشقانه را به روزهای بعد موکول نمایید. امروز با فردی کاردان و با تجربه روبرو خواهید شد، این فرصت را غنیمت بدانید و تا جایی که می‌توانید از تجربه‌های این فرد درس بگیرید و این درس‌ها را در آینده اجرا کنید.

مهر:

امروز بازگشت ماه به نشان شما یادآور این است که شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می‌شوند در تماس باشید. حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می‌کنید و در گذشته ناامیدی‌ها و شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌اید؛ اما رعايت كردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد. تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

آبان:

امروز میان اعضای خانواده مشکلی ایجاد شده و اهل منزل وضعیت آشفته‌ای را سپری می‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت روز شما و دیگر اعضای خانواده را خراب کند و میان اهل منزل پادرمیانی کنید و مشکلی که بین اعضای خانواده ایجاد شده را ختم‌به‌خیر نمایید. مدتی پیش حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان زده‌اید و این حرف حسابی ایشان را دلخور کرده است، قبل از اینکه این دلخوری، امروز زمینه مشاجره‌ای را میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند. از ایشان بابت حرف ناشایستی که زده‌اید عذرخواهی نمایید. توانایی و مهارت‌‌های زیادی دارید، اما همیشه این توانایی‌ها را دست‌کم می‌گیرید و این قضیه جلوی پیشرفت شما را گرفته است. امروز زمان خوبی است که مهارت‌‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و زمینه پیشرفت‌های بعدی خود را فراهم کنید. روزهای شلوغی را پشت‌سر گذاشته‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و حسابی استراحت و تفریح کنید.

آذر:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

دی:

دیدگاه‌های مفید و سودمندی در زندگی دارید، اما همیشه از ابراز نظر هراس داشته‌اید و کسی از دیدگاه‌های شما باخبر نیست. امروز تصمیم بگیرید که این رویکرد را کنار بگذارید و از اکنون به بعد، با صدای بلند و اعتماد‌به‌نفس کامل، نظرات خود را در حضور جمع مطرح نمایید. به رغم اینکه مدتی است گرفتار مشکلات مالی هستید، روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول را به هزینه‌های زندگی بزنید و نگرانی‌های مالی‌تان را خاتمه بخشید. اختیار زندگی‌تان را از دست داده‌اید و یکی از اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌تان دخالت مستقیم دارد. قبل از اینکه این وضعیت شما را به انسان بی‌اراده‌ای تبدیل کند، به این فرد ثابت نمایید که حق دخالت در زندگی شما را ندارد و از امروز به بعد سکان زندگی را در اختیار بگیرید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و دل ساده‌ای دارید، اما حواس‌تان به عشق‌ورزیدن نیست و محبت‌های بی‌جایی به عشق‌زندگی‌تان می‌کنید. این روحیه زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و میان شما فاصله انداخته است. در نتیجه از امروز محبت‌های بی‌جا را کنار بگذارید و طوری با عشق‌زندگی‌تان رفتار کنید که زمینه دلخوری ایشان را فراهم نکند. امروز فکر بکر و ایده بسیار جالبی به ذهن شما می‌رسد، این ایده را عملی کنید و مطمئن باشید که سود سرشاری از اجرای آن به جیب خواهید زد..

بهمن:

امروز همچنانکه نپتون رویایی با خورشید الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پیدا می‌کنند شما  منبع نیرومندی از الهام و خیال دریافت می‌کنید. اگر همچنان روی ابرها شناور باشید ممکن است بی اساس و سست عنصر جلوه کنید. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مریخ برای رهایی شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژی فیزیکی شما سخت با هم هماهنگ می‌شود ولی تمرین‌های پرانرژی شما امروز تفاوت شما را با دیگر انسان‌های روی زمین را به سایرین نشان خواهد داد.

اسفند:

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد مهمی ملاقات خواهید کرد و صحبت‌های شما و این فرد، تأثیر زیادی در افکارتان خواهد داشت، در نتیجه‌ این گفتگو را مغتنم بدانید و صحبت‌های این فرد را آویزه گوش‌ کنید. انسان ولخرجی هستید و حساب‌و‌کتاب خرج‌های زندگی از دست‌تان بیرون رفته است. قبل از اینکه این وضعیت شما را به ورشکستگی بکشاند، ولخرجی را کنار بگذارید و با صرفه‌جویی و پس‌انداز، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست‌های بی‌جایی از شما خواهد داشت و این درخواست‌ها زمینه ناراحتی شما و ایشان را فراهم می‌کند. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان توضیح بدهید که در حد توقع‌تان از شما انتظار داشته باشد و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. امروز در محل کار به پیشرفت چشمگیری می‌رسید و مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. مدتی است که با خودتان خلوت نکرده‌اید و امروز زمان فراغتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید و آماده روزهای پرتلاش آینده شوید.


ارسال نظر در " فال روزانه 24 بهمن ماه 1398 "

کد امنیتی رفرش